lostinafrica.blogg.se

Bergsklättring!

Publicerad 2014-11-10 18:04:00 i Allmänt,

Goddagens! 

Igår klättrade vi upp för Table Mountain, jag och Christoffer klättrade visserligen 90% av berget eftersom jag höll på att tuppa av och han var inte så noga med det heller ;) 
De andra tog sig ända till toppen, riktigt bra jobbat! 
Jag och Sofia har insett att ansträngning av våra kroppar inte är något för oss. Det var det absolut jobbigaste vi har gjort, och idag kan vi knappt gå och verkligen inte i trappor! 

Trots blod, svett och tårar (Jag upplevde faktiskt alla tre) så var det en häftig upplevelse och än en gång fick vi åskåda den OTROLIGA utsikten från Table Mountain. Helt underbart! 
// Malin


Goa vänner på hajking! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2014-11-10 19:16:14

Ser så häftigt ut:)

Postat av: MammaMia

Publicerad 2014-11-11 08:39:15

Det ser så underbart ut. Jag skulle gärna göra det själv.

Postat av: Kerstin

Publicerad 2014-11-11 14:47:54

Bra gjort!! Underbara bilder på fina personer :)! Fortsätt ha det så fint nu!

Postat av: conny

Publicerad 2014-11-13 10:01:34

fan vad Gay you are Pontus mohahahahahahahahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela