lostinafrica.blogg.se

Helgen

Publicerad 2014-11-25 15:03:18 i Allmänt,

Hallå där!

Nu har jag inte bloggat på några dagar så detta är inte mer än rätt. 
Min ursäkt är att jag inte har lyckats att föra över bilderna ifrån helgen till datorn, och utan bilder så är det faktiskt inte så roligt. Det erkänner jag. 


I lördags var vi alla på stranden och gottade oss rejält. Det var en väldigt varm och solig dag så vi tog tillfället i akt och jobbade på brännan. Vissa lite mer än andra... Några brända ryggar och tomatliknande ansikten (Jag är en utav dem). På kvällen stack vi ut och åt middag som vanligt på helgerna och hade det allmänt underbart! 

I söndags åkte vi till toppen av Lions Head-berget. Vi kastade oss ut för berget med en stor fallskärm ovanför oss. Vi åkte prargliding!! Det är en helt sjukt fantastisk känsla man får i kroppen av att sväva i luften och kolla ner på hela staden och havet. Alla vågade göra det också vilket var superkul! Jag rekommenderar Paragliding starkt alltså, det är en sån skön känsla. Inte läskigt över huvud taget! 
I söndags kväll var det min och Sofias tur att laga söndagsmiddagen. Den blev mycket lyckad trots några besvikna miner. Men vi tog ledningen med en stadig 8,5 poängare! 
Kyckling funkar alltid, i alla dess former... 
 
Det var alltså våran helg och jag ska göra mitt allt för att få fram bilderna! 
Ha en fin dag!
// Malin

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2014-11-26 08:39:08

Oj oj oj...ni gjorde det, alltså?? Paragliding låter faktiskt underbart!
Härligt att gruppen håller ihop! Kommer ihåg när Anna och jag såg er komma som en ganska stor familj nere vid Waterfront, på väg till mataffären :).

Svar: Det var helt underbart! Uppfriskande ;) Jadå vi har allt blivit som en familj! :D
lostinafrica.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela