lostinafrica.blogg.se

Livet i Kapstaden, kan inte klaga!

Publicerad 2014-11-27 16:27:00 i Allmänt,

 
 
Halloj! 
Här kommer de efterlängtade bilderna från helgens händelser! 
Paragliding och strand-häng, precis i min stil! 
// Malin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Måste bara påpeka HUR HIMLA HÄFTIGT DET HÄR ÄR!
 
Strand-häng! Och en felvänd Sofia....
 
Ojdå, en bild på våran UNDERBARA middag i fredags. Vart kom den ifrån???
(Vill egentligen bara skryta om att det finns KFC här)
 
 
 
 
 
 
 
 

Sofia kollar på "Tillslut exploderar jag" och gör sig redo med näsdukarna.
 
 
 

Japp, vi åt jordgubbar med nutella. SÅ GOTT

Klämmer även in en bild på mig och min favorittjej på sjukhuset. Nio år och otroligt smart och underbar! 
 

Kommentarer

Postat av: Gerd Palmér

Publicerad 2014-11-27 20:47:47

Fantastiska bilder Malin, tack!
Byggkillarna ligger liiiite efter här...😉

Svar: Åh tack Gerd! :) Det ska jag låta dem veta, för de är oerhört skrytsamma om sin blogg ;)
Kram
lostinafrica.blogg.se

Postat av: Mammamia

Publicerad 2014-11-28 19:23:33

Vad häftigt med paraglidingen! Det måste varit jättehärligt. 👍

Postat av: Kerstin

Publicerad 2014-12-05 08:30:44

Underbara bilder på en väldigt fin grupp! Vad duktiga ni har varit, på alla plan! Vilka fantastiska bloggare ni är!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela