lostinafrica.blogg.se

nu borgar det

Publicerad 2014-11-10 20:29:31 i Allmänt,

Tja tja bloggen nu har en hel arbetsvecka gått plus en dag =). I går var det farsdag så jag vill göra ett speciellt grattis till Robert Johansson. I veckan har jag stått i reputationen och tagit emot gäster å förklara hur det är på vandrarhemmet. Jag var så duktig så att jag fick stå helt själv det var väldigt läskigt från början men det blev bra en då. För utan att ta emot gäster så skulle jag veta området (Observatorer) så om någon undrade skulle jag berätta var det fanns restauranger/barer/affärer. Så då gick jag med ett anteckningsblock och skrev ner vad som var speciellt med alla restauranger och hur man kom till (picknPay) som är som Sydafrikas ICA. I går klattrade vi upp för det stora berget (taffelberget som är lite högre än 1000M) ALDRIG IGEN!!!!! när jag trodde jag var uppe så hade jag redan borgat. I dag har jag ont i varg liten muskel. Om jag får 100 visningar på detta inlägg så kommer jag blogga innan onsdag igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela