lostinafrica.blogg.se

Inte lång tid kvar...

Publicerad 2014-10-28 12:45:00 i Allmänt,

God förmiddag! :)
Jag håller nu på att packa min resväska, vilket inte var det lättaste jag gjort.. Jag får den inte under 23kg och det finns inget jag vill ta bort och lämna hemma, haha.
Är dock glad att jag började lägga i kläder i väskan redan idag eftersom det uppenbarligen kommer att ta ett tag!

Nu är det bannemig inte lång tid kvar tills vi åker! På torsdag bär det av till den mest spännande och mest lärorika resa jag gjort, det ska bli helt fantastiskt att få göra detta! Det här kommer dock med blandade känslor, jag har aldrig varit ifrån mina kära såhär länge så det är himla nervöst på ett sätt också. Och för att inte tala om Ebola! Men men, det är säkert lugnt ;)

Ha det fint! // Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela